رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه:
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از تایید صلاحیت شدن ۲۸۳ نفر از نامزدهای انتخاباتی در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ 05 February 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، علی شعبانی عصر امروز دوشنبه (۱۶ بهمن‌ماه) در حاشیه سفر وزیر کشور به استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس بازه زمانی که در اختیار کاندیدهای رد صلاحیت برای اعتراضات قرار گرفته بود در آخرین بررسی‌ها ۲۸ نفر دیگر از کاندیداهای استان کرمانشاه تأیید صلاحیت شدند.

وی افزود: با اعلام تأیید صلاحیت شدگان در حال حاضر آخرین تعداد کاندیداهای استان کرمانشاه برای رقابت بر سر هشت کرسی مجلس شورای اسلامی به ۲۸۳ نفر رسیده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور از ۱۹ تا ۲۰ بهمن ماه شورای نگهبان فرصت دارد اسامی باقی تأیید شدگان را ارسال کند و پس از آن فرمانداری در ۲۰ بهمن ماه اسامی تأیید شدگان را اعلام خواهد کرد.

شعبانی با اشاره به فرصت اعتراض مجدد کاندیداها خاطرنشان کرد: پس از اعلام اسامی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده، داوطلبان رد صلاحیت شده فرصت مجدد دارند که از ۲۱ تا ۲۳ بهمن ماه اعتراضات خود را ثبت کنند تا در نهایت ستاد انتخابات در یکم اسفند ماه اسامی نهایی تأیید صلاحیت شدگان را ابلاغ و در تاریخ دوم اسفند طی ابلاغیه‌ای آن را اعلام کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار